5/1 -09!

Någon som vill säga en bra film?

Jag vill kolla på film men jag känner att jag just nu inte har lust att se NÅN av dom alla filmerna jag har så jag är tacksam för tips. Tack på förhand!

Annars har jag inga planer för dagen, jag har stor lust till att åka till Avesta eller Västerås och shoppa lite. Men hur kul är det att åka själv? Egentligen är det rätt skönt ibland, men nu är jag inte på humör för att åka själv. Eller jo det är jag nog, men nej. Jag orkar inte. Haha. Svårt att bestämma mig.

Men nu ska jag inte sitta och skriva massa onödigt. Men glöm nu INTE! GE MIG FILMTIPS! :)

Hejhej ♥

Kommentarer
Postat av: annirene

twilight, jumper är mina två favoritfilmer just nu :D

2009-01-05 @ 16:32:54
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: natta

har inga tips på nya filmer, men två filmer jag gillar är disturbia& wild hogs:)

2009-01-06 @ 00:57:09
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0