6/1 -09!

Jag och min älskade Dennis firar 3månader tillsammans idag. Grattis till oss.

Det är inte alls många som vet hur mitt liv har vart, så om ni nu kanske tycker att "hmm, 3månader? Det är ju ingenting" Men ni kan väl få tycka så då, men dom här tre månaderna har varit så sjukt annorlunda mot resten av mitt liv. Så jag är jäkligt glad åt att jag för en gångs skull, har lyckats hitta någon. Mina närmaste vet nog vad jag menar.

Nog om kärlek. Jag fick i alla fall fyra filmtips igår. Alltid något, men ni är fortfarande snåla. Illa, men sant. Men jag får väl överleva. Hoppas bara att dom är bra. Visserligen har jag inte hittat alla med bra kvalitet osv. Men jaja, livet är inte alltid så rättvist.

Nu ska jag sluta skriva massa onödigt igen.

Hejhej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0