8/1 -09!

Ett tack till Cattis & ett stort tack till mig?

Tack till Cattis för en sådandär trevlig dag på "stan" och stärkelse av magmuskler. Och en till bjudning på fika. Haha plus en maaaassa parfymer och klädor. Och godis, hon tycker att jag ska bli tjock!

Tack till mig för att jag ska köpa hörlurarna av Makke och sen ge dom till Cattis. Jag bara köper saker jag inte ens ska ha själv, 150:- hejdå.

Sen så måste jag ju få lov att skriva av mig om mina och Cattis skrattattacker såklart. Sånt vill ni veta. Ellerhur?

Vi börjar i matsalen då Orren & Cattis hade en disskution om Orrens lillebrors pengarspara:
Cattis: Han är liteN och det är lite pengar.
Orren: Ja?
Cattis: Ja, han är liten och det är lite pengar!
Orren: Jaa precis! Han är liten och det är mycket pengar.

HAHAHA! Det här är nog en grej som man måste vara med om för att förstå, tyvärr. Man måste höra betoningen på ord och allt. Haha, synd att ni inte känner oss väl.

Sen så kan vi ta dehär då jag & Cattis är inne på en affär där hon ska köpa minneskort:
Cattis: Men du, i min förra mobil, då försvann all min musik när jag tog ut minneskortet. Varför blev det så?
Killen i kassan: För att den ligger på minneskortet kanske?
Cattis: Jahaaaaaaaaa! Men då fattar jag.
Jag & killen i kassan börjar asgarva.
Jag: Cattis, vaffan skulle du med ett minneskort till?
Cattis: Men inte vet jag? För att få plats med musik kanske?

Ja, hon är trögare än vad jag tror ibland. Men ja, som jag sa; Tack för en stärkelse av magmuskler. Du är bra bästavän <3

Nåja, nog om våra skratt. Hon tipsade även om en bok, så vi gick till bibblan och lånade den Som jag vill vara, någon som läst den? I sånna fall, är den bra? Jag tänkte försöka sätta mig och läsa lite i den nu, efter att jag testat linnet som jag fick av Cattis.

Ojoj, nu blev det långt. Vad har ni gjort idag?

Jag bjussar på en bild på mig och min bästaste trögvän. <3


Hejhej ♥

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hahaha så bäst :) Tack beby för att du fixar hörlurarna :D <3

2009-01-08 @ 18:46:03
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: ja jag längtar jag med, tror de kommer bli as bra :)

2009-01-08 @ 19:29:07
Postat av: natta

va fin bild:D

2009-01-09 @ 22:53:28
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0