8/1 -09!

Nu sitter jag här i skolan med Orren. Jag slutade egentligen kl. 11 men jag har inte orkat gått hem än. Haha visst låter det mysko? Men sant är det. Första bussen missade jag pga att jag ville få i mig mat. Andra sket jag i för jag tänker istället ta sällskap med Cattis upp till "stan" sen för hon skulle kolla efter typ nåting?

Medans Makke är jättesnäll och erbjuder ett par nya plupphörlurar för 150:-, oanvända. Men nej, just DOM vill inte Cattis ha. Hon är lite rolig hon.

Men jaja. Hoppas att hon slutar snart för jag börjar bli trött på att bara sitta. Önskar bara att jag hade lite pengar så att jag kunde bjuda Cattis på fika, vilket hon gjorde sist. Men jag får väl överleva.

Nåja, nu tror jag Cattis har slutat. Så nu ska jag sluta skriva.

Hejhej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0