dålig

Jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera, men det blir så när hjärnan är tom på inspiration osv. 

Amiis bjöd i alla fall på Cupcakes (stavas?) idag på engelskan och mums så goda dom var! Nu funderar väl säkert alla varför hon bjöd på fika på en engelskalektion? Men jo, hon valde det som uppgift att redovisa så ja. +poäng till henne.

Sen måste jag bara passa på att informera er om hur rädd man kan bli utan att tänka på det;
Jag satt i matsalen tillsammans med Orren & Cattis som vanligt(satt tre tjejer till vid samma bord) och så satt jag i min egna lilla värld och tittar ut igenom fönstret och så går det förbi lite folk och jag kolla lite vilka det är och sen reagerar jag, FREDAGS! och då blev jag alldeles rädd när jag såg han så jag tappade typ glaset på mina bestik och det bli ju ett jävla liv av det så Cattis blev ju rädd och skrek till, så då fick ju alla något att fundera över. Men ja, kul var det i alla fall.
Och ja, det är låter inte lika kul som det var och det är nog bara vissa som förstår detta. Den smällen får jag ta.

Idag blir det som alla andra dagar, massa plugg. Sen imogon blir det bio med älsklingen och sova kvar till söndag. Får se om jag skriver mer senare, nu måste jag plugga. ♥

Kommentarer
Postat av: anna

snygg header!

2009-01-23 @ 16:30:42
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: Nora

Braa header, kol blogg!:D

2009-01-23 @ 17:52:38
URL: http://norawidahl.blogg.se/
Postat av: Cattis

Snygging header du gjort igen då beby <3. hahahahaha de va fan bäst i matsalen :p

2009-01-25 @ 19:22:05
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0