helgen är över..redan!

Jag kan kortfattat förklara min helg, eftersom att jag nu känner mig riktigt elak för min dåliga uppdatering.

Fredagen var en toppen kväll, ett stort tack till Amiis för att jag fick komma och ett stort tack till alla som gjorde allt så kul. Största tacket går till Cattis & resten av folket som har stöttat mig för det som händer exakt 23.45, tiden är den värsta som finns. Men vad som hände tänker jag dårakt inte gå in på.
De som behöver veta, vet.

Men för er som vet vad som hände, försök undvika att prata med mig om det. Vill helst inte bli påmind om det mer än att jag har det i tankarna 24/7. Jag är tacksam för allas stöd i alla fall <3

Vi stack i alla fall hem runt 2 halv 3 och somnade några timmar senare pga olika skäl.

Lördagen bestod av sova/film och detsamma med idag. Men fan att det är söndag redan säger jag bara. Jag vill inte gå tillbaka till skolan redan. Jag är nå så sjukt trött och har verkligen för mycket i mitt huvud för att klara av en hel vecka (minus 1½) dag i skolan. Ge mig en vecka sen kanske jag kan klara det.

Men jaja, jag ska bjussa er på lite bilder. Dock i ett nytt inlägg, för annars blir detta bara jobbigt långt. Så se ovanför ^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0