så underbart

Nu har jag varit lite borta från denna blogg. Förlåt för det. Men det är så att igår så åkte jag iväg till min pojkvän.

Vi började med att bara sitta hemma och ta det lite lugnt framför datorn fakitskt, innan vi for iväg till Västerås där vi käkade på donken tillsammans med hans bror och hans flickvän. Efter donken så stack vi på bio där vi tittade på Yes Man, helt klart sevärld enligt mig. Och antagligen enligt alla andra inne i biosalongen också, för gud så alla skrattade. Nästan så man skrattade mer åt folkets skratt än åt filmen, inte för att filmen var tråkig utan för att ja, vissa har roligt skratt ;)

Men nu ska jag inte vara elak. Efter det blev det hem och mysa extra mycket eftersom att det har gått nästan hela 2veckor innan vi sågs sist, mycket mys och sen somnade vi. Reletivt tidigt tror jag. Men det underbaraste var ju trots allt att jag somnade i hans famn, finns ingenting bättre.

Idag åkte jag i alla fall hemmåt och ja, nu är jag hemma. Tråkigt, men det blir ju lätt så. Imorgon är det skola igen, som vanligt. Är faktiskt riktigt skoltrött. Någon annan som är det?

Nu ska jag ta någon macka tror jag sen ska jag nog försöka sova. Hur har eran helg varit? :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0