Baby you don't want me

Dagen har spenderats i Hedemora. Följde med mamma och pappa dit och kollade på uphill rallycross, lite annorlunda bana bara. Som ni som kan engelska kanske förstår, så var det mycket uppför :p

Rätt segt bara att allt var så segt. Men när allt flöt på så var det helt okej, dock vill jag har lite mer action. Typ kraschar. Men det händer aldrig! Haha, vad elak jag är. I vilket fall så var det nog första gången som det var en kille som tog kontakten med mig idag, haha. Inte så ofta det händer.

Och imorgon blir det Borlänge istället.

På måndag flyttar jag in i brors lägenhet, så Amanda, om du ser dehär. Blir inge söndagsmys för våran del imorgon, buhu :( (ser du det som kan du ju slänga en kommentar, annars messar jag dig senare:p)

Nåja, jag vill träffa Dennis. Jag saknar honom.. Jag borde sluta tänka så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0