Bad bad

Dålig update av mig på senaste tiden. Kan bero på att jag bott hos Dennis sen i tisdags, tro det eller ej. Haha. (jag ska förklara allt i ett inlägg sen, för det verkar finnas lite små tröga folk :))

I vilket fall, kom dit rätt sent i tisdags så vi la oss bara och kollade på tv. Sen på onsdagen var det tänkt att jag skulle åka hem eftersom att dom skulle iväg på fest. Så jag fick skjuts av Tim till tåget och sen hoppade jag av tåget i Virsbo, åkte hem till Linneah och väntade på att Dennis å hans kompisar skulle komma, suprice! Haha, jag älskar att luras. Men i vilket fall så stack vi hem till Dennis sen igen mot natten och sen stannade jag där ända tills idag med andra ord.

Har inte gjort mycket, med tanke på det sugiga vädret. Men vi har i alla fall fått några dagar tillsammans. Jag var i alla fall tvungen att åka hem idag så att jag hinner packa lite eftersom att vi åker på söndag och nu har bror min bjudit mig på fest imorgon? Får se hur det blir med det, haha.

Bilder från då när vi var hos Linneah:


Makke och Mike :)


Jag och Dennis :p


En snygg hiphop-Linneah :)


Mycket snygga Tommi och Linneah ;)

 
Dennis and me                                              Folk (;

Så tack för mig, jag förklarar allt med mig och Dennis sen. Måste packa lite nu, men hoppas alla mår bra? :)                  

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

ja men som att jag tänkte på det när du skrev att du skulle bort en vecka?

2009-07-10 @ 21:49:22
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

ne men det var ju inte direkt det första jag tänkte på när du sa att du skulle iväg.

2009-07-10 @ 22:15:58
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: amanda

men evve, vi är inte tröga det är bara ni som gör det så jäkla komplicerat så man fattar nada. Måste väl vara med i era huvuden för att riktigt fatta ur det ligger till, haha.

2009-07-10 @ 22:36:17
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0