Det är fredag idag, visste ni det?

Jag visste faktiskt det, men ändå är jag inte sysselsatt. Dock har jag provat kläder hit och dit och tagit kort så nu skickade jag precis bilderna till Dennis så han får hjälpa mig. Om han kan? ;)

"Alla tre funkar nog:p"

Nåja, Amanda hon försöker göra allt för att jag ska bli avundsjuk tror jag. För det första tjatar hon om att hon äter jordgubbar varje dag, ja jag vill också ha. Hon tjatar om att hon börjar bli bruuuuuun, jag bryr mig inte för jag är brunare än vad jag brukar vara ;) Sen är hon dum nog och tjatar om att han blivit bränd, SKYLL DIG SJÄLV! Jag steker när jag är sysselsatt utomhus, enklast så.

Just nu vill jag bara ha mat faktiskt. Typ en tonfisksallad. Eller nej typ kebabrulle? Fast nej fan då kommer jag spy. Jag vet inte vad jag vill ha.

På tal om annat. Så.. Vad fan skriver jag egentligen? :s

Kommentarer
Postat av: amanda

haha jag vet att du är avis på mig ;) ;) ;)

brända tuttar är aldrig fel!

2009-07-03 @ 21:53:57
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0