Godspeed

Goddagens!

Jag hoppas Amanda lever, hon skulle skicka sms när hon kom hem, men hon glömde nog bort mig? :(

I vilket fall så ska jag nog damsuga resten av lägenheten nu, eller ja. Snart. Sen diska det lilla jag stökat till med. Elin kommer senare så lär ju ha det fint tills hon kommer, hihi. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på med det blir väl flumma skallarna av oss och glo på x antal filmer som vanligt. Men jag måste försöka leta på batterier till min kamera, annars blir det ju allt för tråkigt :(

Är det så att jag idag/nån annan dag snart dissar sms från nån av er så I'm sorry, mitt kompis är slut och jag är pank! Med andra ord; Jag har snart inga pengar kvar på luren.

Nej, nu ska jag gå in å kolla min facabook för ovanlighetens skull sen ska jag börja fixa lite. Kanske ska duscha också? Mjo. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0