Little girl

Vad ska jag skriva? Jag har inte ens något att skriva. Jag är sugen på jordgubbar så jag önskar att jag tog några igår när det fanns. Mamma köpte två paket jordgubbar och jag åt två små ynka gubbar. Jag börjar bli hungrig. Jag dunkar musik så mitt huvud vibrerar bara för att jag lutar det mot väggen.

Vet ni va? Igår innan jag somnade så hörde jag något mysko "skrik" utanför fönstret så jag tittar men såg ingenting. Lät typ som en blandning mellan ett barn, en katt och en varg. Liksom ja gud vad mysigt. I vilket fall så såg jag tillslut en svart liten gatt gå upp för gatan och sen ser jag en svartvit som går åt andra hållet? Jahapp. Dom kanske sa hejdå jag kommer sakna dig vi ses en annan dag.
Sen vaknade jag imorse och jag drömde att den svarta katten var våran och jag var liten, jag la katten under kyskåpet för att den inte skulle springa runt överallt. (nej inte så att den blev mos utan bara bakom nå galler) Sen nä vi skulle ta bort honom/henne så var den inte kvar. Utan den var under diskbänken tillsammans med den svartvita.

Jag sa att jag drömde. Jag måste äta!

Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

jo, men asså jag skulle vilja dit på lördag men jag har inga pengar :/

2009-07-02 @ 17:35:56
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

haha ja vi får väll göra det:P

2009-07-02 @ 17:43:45
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

Vi tar det på msn sen?

2009-07-02 @ 22:44:30
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0