Massa jävla ogräs

Idag har jag varit lite duktig. Ligger här i sängen nu lite skönt må jag säga. Ligger dock med smutsiga arbetsbyxor som är typ 10 storlekar för stora. "Du tycker ju om gällivarehäng" var pappas kommentar. Men ja okej, i sånna fall skulle jag ju behövt en lite större rumpa som i alla fall kan hålla upp byxorna. Nåja. Jag har ett skärp på mig.

Jag har ränsat ogräs. Det är därför byxorna är på. Fyfan vad tråkigt. Men jag har hållt mig sysselsatt. Sen kommer Linneah nu och tror att hon är cool bara för att hon har fått kläder. Sen såg jag Jocke åka förbi i bussen så nu är han påväg upp till Leksand med massa kompisar (typ Alex å dom? ;p) Dom ska upp och ja semester. Var ju lite lagom fusk. Sen är Dennis i Gbg tillsammans med kompisar. Det slår ju fan allt. Men Makke har faktiskt lovat mig kläder (roliga) och två stora Nallar. Haha, som om man kan få allt man vill ha. Nej. Nåja. Dennis kommer få skavsår.

Svar till Anna:
Haha jag lovar, vinner jag en massa så kan jag köpa en kissekatt åt dig :)

Kommentarer
Postat av: Anna

det tycker jag låter svinbra =D

2009-07-25 @ 01:33:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0