Sooooooooooova.. Nej jag ska äta!

Ja nu är det så att jag legat och försökt sovit i typ 1-2 timmar. Tillslut gick jag upp för att dricka vatten. Sen la jag mig igen. Det slutade med att jag satte igång den här saken igen. Jag är hungrig. Jag svär jag kan äta en kebabrulle. Men nej, nu är det så att jag inte har någon. Jag vill ta en macka istället då men ja, det mesta av vårat goda bröd verkar redan ligga i husvagnen. Så hur ska jag nu lösa detta?

Nej, jag tänker inte gå ut och hämta något.

Putta är ju dum han. Han är kock i mina ögon och just precis så sa han att han lagade mat. Liksom.. Kom hit?

Kommentarer
Postat av: linneah

jag är en båt

2009-07-12 @ 17:28:03
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0