A drop in the ocean

Roos var nyss väldigt snäll och ringde mig och därför fick jag självklart prata med min älskling som jag saknar så förbenat jävla mycket. Det är hemskt vad jag saknar honom egentligen :( På onsdag får han sommarlov och jag får vänta ända till fredag, segt men sant.

Sen när jag pratat klart med Roos, alla andra 100människor på festen och sagt hejdå och jag älskar dig till Baby så ringde Cattis och jag fick vara med när hon tjatade på sin kusin som lekte med hennes syssling och därefter så fick dom gratis taxisjuts till konsum, det är lugnt. Hon kommer hem levande även om hon klagade på "jag kommer dö av hunger", "jag kommer dö av kylan" osv. Min bästaste klagar alltid. But I still love her <3

Men nu har jag kikat på film också, så jag ska slänga mig bakåt i sängen och sova. Ska bli lagom skönt. 

Fast nu ringde ju Cattis igen så jag ska prata klart med henne :)  


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: nää jag tror inte på att han finns ;) höhö!"



mjo,måste bara först och främst göra mig av med stationära datorn.. fast vill tömma den på bilder som jag vill ha kvar innan den försvinner!

2009-06-07 @ 13:29:57
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0