Amanda är jobbig

Jag har sällskap i min lägenhet(min brors men just nu är den min ett tag) utav Amanda, just nu kollar vi på film "It's a boy and girl thing" Vi började precis kolla och Amanda har redan ställt sin första fråga. Jobbiga lillskit. Men jag ska inte svara, det förstör ju det hela.

Men nej nu ska jag faktiskt lägga ifrån mig datan, men jag ska bara skryta lite till Linneah; Jag har egen lägenhet, jag har två datorer, internet på båda och en stoooor tv.
Du har inget internet, du är kass!

Men som jag sa, jag ska sluta nörda nu och kolla på filmen. Puss!

Kommentarer
Postat av: linneah

du vet att jag iallafall är bättre än dig

2009-06-26 @ 16:35:54
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0