Can't keep goning on this way

Idag var det två personer från AA och hade en liten föreläsning för oss på 2BF, det var slappt så pga det så blev hela dagen lat. Men har ni någonsin haft en lektion där ni bara var 5elever, haha. Det hade vi idag. Sista lektionen bestod av mig, Cattis, Orren, Carro och ensama killen Emil. Coooooolt.

Nu är jag i alla fall hemma, ligger i sängen å ligger inte så super bekvämt, men det var lite elakt internet som inte hittade mottagning när jag satt som jag ville. I vilket fall så måste jag plugga lite nu.

På tal om något annat så ska jag kanske fika med Cattis imorgon, mums :)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Lycka till med ditt plugg! :)

2009-06-02 @ 18:13:06
URL: http://leisure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0