En hel helg..

..med min man.

Det började i fredags då jag blev mött av honom, Ante, Nilsson och Tommi. Vi cyklade hem till Makke på en gång och började smådricka. Mot kvällen blev det fullt hus och det mesta hände, golv gick sönder och folk gjorde vågen, det är privat. I vilket fall så släpade jag och Dennis oss hemåt någon gång mot natten men minns inte när. Sen sov vi skönt kan jag säga.

På lördagen stack vi till Makke igen och segade lite, kollade film och bara var allmänt sega. Dagen gick sjukt fort också så vid åtta stack vi hemåt och tog en bad. Och Dennis var snäll, för jag sa att jag ville ha bubblor(skum) och det fick jag, så satt vi där och myste ett tag sen la vi oss och kollade på film tills jag somnade antar jag.

Och idag har ingenting hänt, jag åkte hem halv fem och nu börjar jag bli skapligt sugen på jordgubbarna som väntar på min i kylen så jag ska nog ta dom. Men innan det ska jag bjuda på böghögen hemma hos Makke från i fredags :)



Dennis ligger och försöka ta det lite lugnt, men Simon och Nilsson är skapligt dryga och ska volta och "prutta" på honom, det är inte alltid så lätt att vara tröttast på festen med dom galnaste vännerna.

Tack alla för en trevlig kväll i alla fall.

Hur har eran midsommar varit? :)

Kommentarer
Postat av: linneah

sv; nja

2009-06-22 @ 15:16:30
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0