Without you I'm dying

Jag dör snart av saknad. Min pojkvän hallå :(

Amanda är nog seg, annars borde hon varit här så fort jag sa chokladpudding! Ja för jag har gjort chokladpudding och vaniljsås och hon kommer få smaka om hon vågar, annars tar jag gärna allt själv. Men men, hon kommer nog snart kanske.

Jag fick nyss frågan av Cattis om jag ville med till Västerås på lördag, vore ju skönt å få träffa bästaste men där stoppade ekonomin mig. Sug pung. Så det blir väl bara att följa med pappa till Karlstad på rallycross och steka sen mysa med mina brudar på kvällen. Blir en fullspeckad dag jao.

Men nej nu ska jag nog ta och kolla igenom mina filmer, se vad allt är för något å se om jag hittar någon jag och Mändy kan kolla på, sen måste jag påminna henne om popcornen!


Summer <3



I'm tired of waiting, just say something baby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0