Done!

Tandläkaren gick snabbt. Tog lite kort å kollade hur allt såg ut. Nu ska jag inte dit igen förräns om ett halvår - känns konstigt med tanke på att jag brukde vara där ca 1gång i månden i ca 2år. Tjoho.

Efter tandläkaren så blev det kolla present till baby och ja, mycket letande sen hittade jag sämsta presenten ever. Vad det är tänker jag inte berätta eftersom att Dennis skvallrat om att han kan sitta å läsa lite här ibland. Haha. Men ja, sen fick jag med mig en tunika till mig själv plus handskar som kommer behövas i Sälen sen när vi åker med skolan nästa söndag, funny!

Men ja, nu måste jag ju faktiskt skvallra om att Linneah har fått tandställning. Hon hade ju tid ungefär samtidigt som mig idag så nu sitter den fast. Men nu väntar jag bara på att få se hur det ser ut, hihi.

Nog för mig, jag ska duscha och käka och hm. Sova.

Kommentarer
Postat av: linneahhh

jag känner mig hur ful som helst :(

2009-03-12 @ 19:08:02
URL: http://linneahs.devote.se/
Postat av: linneahhh

Sv; är väl bara för att jag är ovan antar jag ;p

2009-03-13 @ 06:18:30
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0