Endast 3dagar kvar!

Det är vad som kvarstår utav min fem-veckors-praktik. Kan inte förstå att det bara är tre små ynka dagar kvar. Imorgon blir det i alla fall att ha min lektion, där barnen ska få mäta lite och grejer. Kul värre. Eller inte.
Sen onsdag är det skola och då ska jag och mina stugkompisar fixa nödvändiga grejer till Sälen. Sen är det torsdag och fredag praktik. Lördag blir väl till att packa det sista för den på söndag bär det av till Sälen. Sjukt mycket jag längtar!

Jag pratade med H idag på praktiken och hon var ju där förra året och hon berättade om allt kul, så nu längtar jag bara ännu mer. Sen när jag kommer hem, då blir det väl hem till baby på direkten för då har jag varit utan honom i två veckor än en gång. Fasen för det! :(

I vilket fall, så ska jag fixa i ordning en grej till min lektion nu. Som jag som sagt ska ha imorgon. Höhö, fan vad jag börjar tjata ?

Ja, vad ska alla andra hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Cattis

SV: haha ja erkänn söta vi är :) <3

2009-03-16 @ 15:37:44
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: amanda

jag längtar också :D och jag röstar för att vi kör tacokvälnågon dag i stugan? ;)

2009-03-16 @ 23:19:27
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0