Godmorgon

Ja fyfan, längesen jag var uppe såhär tidigt nu ju. Det tidigaste jag gått upp på två veckor, har varit 11 tror jag. Haha. Jag är bra på att sova bort hela dagar.

(Speciellt när jag sover hos Baby, för vi vänder på dygn)

I alla fall så blir det praktik idag, första gången på väldigt länge. Hoppas dom saknat mig, annars slutar jag gå dit. Nej jag skojar, det behövs ju att vara där också. Tråkgt nog. För jag vill gå i skolan, även om jag inte är bra på att plugga. Men liksom, mina älskade vänner är ju där. Vill ju träffa dom varje dag, som vanligt. Men men, får nöja mig med onsdagar.

Jag är i alla fall sjukt trött nu. Så nu ska jag väl borsta mina gaddar och bege mig mot praktiken.

Blää, jag vill ha sommarlov!

Kommentarer
Postat av: Linneah

Sv; nejdå vi hade inte ihäl varandra :) Tog en liten sovmorgon imorrse bara (a)

haha ja det är han som tar bilden :)

2009-03-02 @ 14:49:48
URL: http://linneahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0