Jag tror på oss

Jag är hemma från Avesta nu. Blev så att pappa följde med också. Kom i alla fall hem med lite mer än ett par skor. Haha.

2par skor. Ett par normala och ett par som jag ska ha när vi på 2BF ska till fjällen om 2veckor. Ska bli kul tror jag nog :)
Sen lite godis och annat gottigt & nödvändigt.

Jag sitter och kollar på melodifestivalen. Därav kom min rubrik "jag tror på oss" - första låten heter så. Och jag saknar min Dennis (jag tror på oss två, för vi är bäst <3) och han är på fest i Virsbo, höhö.

Vad gör alla andra? :)

Kommentarer
Postat av: linneahhh

haha jag har koll på han ;D

2009-03-07 @ 23:10:33
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0