Jobbigt.

Sitter på praktiken. Barnen har rast och jag jobbar på med mina uppgifter. I alla fall försöker.

Jag saknar min pojkvän, alldeles för mycket. Älskade Dennis. Min mysis <3

Några av barnen frågar ut mig och jag tycker faktiskt det är kul. Men det är sjuk hur  mycket man tänker på när man är liten och hur mycket saker man favoriserar - vad är din favorit form? vad är din favoritfärg? vad är din favoritmat? osv. Liksom form? Det har jag aldrig tänk på, men hon gav mig förslag - "Hjärta, stjärna och sånt", hjärta ofc! Det bästa som finns ju.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Ja, nu ska jag i mina kära drömmar försöka få lite mer gjort. Skriver nog när jag kommer hem. Ha det bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: linneahhh

Sv; ja jag hoppas verkligen det jag också, han kommer hit idag så ska vi prata ut och allt sånt. Usch fyfan.. :/

2009-03-10 @ 14:05:21
URL: http://linneahs.devote.se/
Postat av: Judit

haha jag måste säga samma på formfrågan. Jämt när jag sitter i telefon är det hjärtan jag kluddrar runt med på pappret.. men cirkel är ju mjukt och fint det med ;)

2009-03-10 @ 15:55:47
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0