Nu blir det inget mer.

Nej inga mer inlägg för idag. Blev lite snålt idag, men vissa dagar blir det ju så.

Men nu är jag så sjukt trött. Så jag funderar faktiskt på att slänga mig över mina kuddar och under mitt underbara täcke. Så får vi väl se om jag kan somna så här tidigt eller ej.

Imorgon är det nästsista dagen på praktiken. Iiih, börjar kännas lite nu. Båda glädje och sorg. Kommer sakna dom, men längtar sönder till söndag och jag längtar sönder tills jag kommer hem, då ska jag mysa med min pojkvän.

Haha, jag längtar till mycket jag hör jag. Men ja, då säger jag väl godnatt då. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hha ;) men fy jag hatar att vara nyfiken! :D kommer jag någonsin få veta? haha

2009-03-18 @ 22:16:53
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0