Sommar?

Jag vaknade idag och tittade på mobilen, 11.04 - bra, inte allt för sent. Sen kommer pappa och knackar på dörren och frågar om jag vet vad klockan är. Ja, säger jag. Vad är den då? Frågar han då. Hm, tjugo över elva kanske? Nej, den är halv ett. Det är sommartid.

Okej, jag gick inte upp så tidigt som jag trodde från början då. Men ändå, vadå sommartid? Det är snö ute, kallt ute. Då kan man ju inte bara ändra till sommartid. Men förhoppningsvis så drar väl den nya tiden med sig sommaren. Eller vad tycker ni?

I vilket fall så vill jag ha helg, men ändå så vill jag till skolan. Ja det låter mysko. Men skolan vill jag till för jag saknar bästavän och den normala vardagen och helgen vill jag till för då är det pååååsklov. Funfun! Jag har visserligen ingen plan alls, mer än för måndagen den 6e då jag och min babe firar ett helt halvår. Ja, tiden går fort.

Nu har jag tråkigt, så nu sitter jag bara och skriver. I alla fall så ville jag få fram att jag längtar till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Cattis

SV: haha ja jag vet erkänn snyg jao <3

ah bilder är ju det ligga extra ;D <3

2009-03-29 @ 13:54:27
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0