Sovtime!

Ja, nu ska jag sova. Försöka i alla fall, men tror det kommer gå ganska bra. Somnade tidigt både i fredags och lördags, vilket förvånar mig. Bara hoppas att jag somnar tidigt idag också. Med tanke på att jag måste upp i tid imorgon.

I vilket fall så är det praktikvecka att se fram emot + en skoldag(två prov och en inlämningsuppg.) Inte så lockande vecka, får istället hoppas på att jag får träffa min pöjk i helgen. För honom saknar jag, nå så förbenat sjukt mycket.

Vill inte vara utan honom en hel vecka, det är fel att det blir så. Nu hinner det till och med bli hela 2st ju! Usch, jag tycker inte om dessa 7mil som är imellan oss.

Men han fyller snart 18, hoppas på ett körkort då då. Min älskade <3

På torsdag bär det av till tandläkaren också ja. Jobbig. Men jaja, nu ska jag som sagt sova. Hoppas alla haft en bra helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0