The blabla about the day.

Jag sitter i skolan nu, börjar väl om ca 30min. Men vill nog köpa en godis innan dess. I vilket fall sitter jag i datasalen lite halvmobbad. (AnnIrene, Cattis & Orren sitter några meter bort).

Min hjärna går i högvarv just nu, då jag verkligen måste komma på någonting att ge min älskade pojkvän på måndag. Mikke är snäll och försöker hjälpa mig, men svårt är det. Och ja, kommer jag inte på något så kan jag ju alltid ge han några extra pussar eller så, men det är ju snålt.

Och till Linneah, jag var snäll och slog din pojk idag. Vilket du bad mig om för kanske några veckor sen, men ändå. Han slog inte tillbaka i alla fall :)

Nej, nu ska jag sluta nörda och be godiscattis(som för övrigt har godisförbud) att följa med mig ner till elevhallen och köpa hennes älskade sportlunch - till mig själv. Annars får AnnIrene/Orren bli offer för det :) Tjohej!

Kommentarer
Postat av: linneahhh

hahahahaha rätt åt han :)

2009-03-31 @ 15:54:08
URL: http://linneahs.devote.se/
Postat av: natta

sv:haha, vad menar du? :o :-)

2009-03-31 @ 16:38:38
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0