Lång dag

Ja upp gick jag klockan halv 6 och sen sov jag i bilen hela vägen till Stängnes och när man kom dit (kvart i 8) hur varmt tror ni det va? Joo det var ju bara 17grader. Kul det när man visste att man skulle sitta där hela dagen, ohja!

Men vet ni va? Jag har fått liiiite färg på mina ben <3

Svar till Anna:
Tack så jättemycket! :) Ska smaka senare idag så får hoppas att du har rätt, haha. Synd att jag inte var snabbare att svara, annars hade du fått hälsat till mor din :) Men gud vad gott med äppelpaj, haha frestas lagom.


Nu ska jag bjussa på lite bilder från denna varma dag sen ska jag äntligen hoppa in i duschen!


 



puss



 


Kommentarer
Postat av: amanda

här var det 25 grader på dagen :D

2009-05-31 @ 21:48:15
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Cattis

haha ne jag tyckte inte de heller :D

2009-06-01 @ 10:54:21
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0