Let it be that way..

Ja jag har kommit fram till något som inspirerar mig. Min lärare kommer tycka att jag är dum i huvudet men hon får faktiskt acceptera att jag bara har en sak i huvudet just nu. Hon får väl fråga ut mig om hon så vill, men jag tänker inte ändra på det jag valt att säga nu. Jag är klar. Jag är sur. Jag vet inte ens varför. Fatta att jag vill ha en normal helg med min pojkvän, men nej. Skolgrejer ska också vara på helgerna.

Ja, Alla Barnens Dag och plugg blir det i helgen. Jag är så happy för det, om jag drömmer mig bort lite.

Your smile, it makes me happy all over. I wish I was by your side right now.. and rest of the time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0