Nu först

..så är det söndag.

Jag tycker helt ärligt att den här helgen har gått sakta, vilket självklart är bra! Men nu är det dystert nog söndag igen och det betyder skola imorgon. En jobbig måndag dessutom. Måndag och tisdag är dom jobbigaste dagarna. Så det är ju bara hoppas på att dom går fort och att några lektioner är inställda hit och dit, då är det skönt!

Men i vilket fall så har jag ingenting att göra idag, jag tänkte faktiskt åka till min pojkvän men han dissade mig (inte riktigt så men jag förstår honom, det räcker ;)). Så jag får klara mig själv, tyvärr.
Är det någon annan som har något tips på vad man kan göra på en söndag?

Kanske skulle jag ta och orka kolla på en film? Hm.. Vi får se. Dagen har ju bara börjat än :)

Kommentarer
Postat av: elin

sätt på en film, baka något? hihi





har frågestund på min blogg framtill halv fyra, ställ en fråga vet jag !

kram

2009-05-24 @ 14:17:15
URL: http://letsfallinlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0