Nu ska jag inte vara så negativ

Allt är bra, stämmningen är som vanligt igen och jag är glad.

Imorse så vaknade jag vid Dennis sida eftersom att jag åkte till honom igår. Med andra ord så vaknade jag glad (förutom tanken att jag var tvungen att lämna honom) eftersom att jag vaknade bredvid underbaraste. Sen stressade jag mig i alla fall iväg till tåget och höll självklart på att dö eftersom att det blev sjukt varmt.

I vilket fall så började dagen med nationellt engelskaprov då. Det kanske inte var det roligaste, men det gick förhoppningsvis rätt så bra. Nu sitter jag här i datasalan och försöker få ihop någonting vettigt till Lenas uppg. som ska in idag innan tre eller något liknande. Men det fixar jag nog. Just nu väntar jag bara på att Orren ska komma tillbaka upp hit och förklara hur jag ska göra, haha. Hon är hjärnan i gängent(jag höll på att skriva gärnan i gänget, så det förklarar ju allt)

Sen väntar vi på Cattis, så vi får äta. Min mage gör ont nu. Jobbigt. Och usch, vi ska ut i skogen på idrotten sen. Orkar jag det? Vi får se efter maten.

Ja men hur är det med alla er då? Ni vet kanske inte om att ni är sjukt jävla snåla med att kommentera? Okej, nu vet ni. Pussssss!

Kommentarer
Postat av: amanda

heeeeeeeeeeeeeeejdåååååååå <3

2009-05-20 @ 11:30:07
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: linneahhh

varför åkte du inte till han idag ist? är ju lediga tors-fre :p

2009-05-20 @ 16:16:22
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0