The days are going away..

7hela månader har det gått idag mellan mig och min älskade Dennis. 7 hela!
Tiden går så fort med dig och det är underbart. Tiden utan dig är seg och tråkig. Älskling, jag saknar dig.

Jag och Amanda gick ju till trafikskolan imorse(även fast vi hade sovmorgon) för att vi skulle hinna klart med våra test. Jag fick klart Fas B&C och fick 60(måste ha 62) på Fas F, så nu måste jag fixa klart den här hemma, annars blir det inget betyg för min del, eftersom att det måste vara klart idag! Men ja, vi får se hur det går. Det fixar jag nog. Nej, det fixar jag!

Sen blir det massa annat plugg och plus på alltet - imorgon är det nationella i engelska. Sug pung vad jag är trött på skolan just nu.


På tal om bästa Elin istället;
Minns ni att jag berättde om min bästa vän som väntar sitt första barn? Här skrev jag det annars, i vilket fall, vill ni läsa hennes blogg och få se allt ur hennes perspektiv så klicka här! I mina ögon så är hon super bäst för allt hon gör. Och bebisen mår ju fint för h*n sparkar på som någon liten minigalning, hihi!

Men nej, nu ska jag plugga...


Kommentarer
Postat av: sara

okej vad bra :D

med mej är det också bra!

2009-05-06 @ 18:55:58
URL: http://saraotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0