The same as always

Skolan var seg idag, men ändå så kändes det som om det gick rätt fort, troligtvis eftersom att vi fick gå tidigare på sista lektionen. Jag, Mäända och AnnIrene hade i alla fall ruuligt värre på sista lektionen, dels för att jag och pandan började bli lite för trötta och för att vi pratat lite för mycket sex idag.
Ska visa er en underbart vacker kladdsida i mitt block sen, som pandan självfallet är boven till!

Men nejni, jag måste faktiskt plugga nu, vi fick sluta tidigare, så fort vi gjorde klart uppgiten hemma, så det ska fixas nu!




Open up your eyes
Through every tear and every fear
In a different light
I can be everything

Kommentarer
Postat av: N*A*T*Z

åh skolan är så tråk...suck. nice eye! :D

2009-05-04 @ 20:24:09
URL: http://frankenreiter.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grym bild :)

2009-05-22 @ 19:49:45
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0