a night with my girls

Min babyboy var snäll, han skjutsade mig och Amanda till Fagersta efter att han käkat och så. Han körda våran bil, för första gången

Sebbe: Det är första gången jag kör en så här ny bil.
Jag: Hur känns det då?
Sebbe: *tycker på tutan* så känns det!

Är det bra eller dåligt? ;) Jag gissar på bra, för våran bil är bra ;D

Jaja, efter lite hejdåpussar med Sebbe så handlade jag och tjejerna lite gott och sen for vi hem till AnnIrene och började vårat mys. Började med att tjocka oss tjocka på tacos sen massa glass med varm hallonsås, haha. Sen blev det lite sms skrivande med några(?) och film, dock tittade jag och Amanda kanske inte fullt så mycket som man bör. Men men, så kan det vara.

Ev. så visar jag någon söt video på AnnIrenes kattunge imorgon också, massa mys på den. Haha. Men jaja, nu ska jag fanimej sova, för jag är tröööööööttt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0