hahah!

Justja, kom på det nu när jag kikade på Cattis blogg, måste ju (vara lite wanna be cattis då) visa er vilken söt film vi kikade på igår när vi inte hade så mycket att göra innan Öppet Hus igår. Jag höll ungefär på att dö där medans Cattis inte ens kunde kolla utan springa iväg och gömma sig för att det var så kul, haha! :



I vilket fall så har jag tappat orken till att plugga, så nu har jag setat massa dötid eftersom att jag inte kommer hem. Hade jag kunnat kommit hem så hade jag nog lagt mig på golvet och tagit tag i pluggandet igen. Men nej, jag är kass på att plugga där man ska, i skolan. Men men. Amanada kämpar på så jag får väl stå ut med att vänta på henne sen blir det till att kika in på någon skoaffär för hon ska kolla. Sen åker vi väl hemmåt. Sköööönt!

Sen är det bara en lektion imorgon sen kommer baby <3

Men nu är hon den där Amanda klar så vi ska kila :)


Kommentarer
Postat av: ' caroline anette ♥

hahahaha, jag älskar dendära charlie videon! :D

2009-11-05 @ 15:28:12
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0