Neeeew dude, it's new.

Jappsan. Ni fattar. Headern är ny. Var ju ett tag sen nu och jag kom just på att jag valde att ha de två-delade hjärtat för att mitt hjärta var brustet, men hey det är det ju inte nu. Dårakt inte. Kan inte ens tänka mig att min Sebbe kan ha någons hjärta itu. Ärligt. Han är inte sån människa. Han är en snäll en. Som inte förstår sig på allt.

Som t.ex. så kom han hem med två presenter till mig förut då jag fyllde år. Ett par leggings och en BH. Och vet ni vad han sa om leggingsarna? "Vad fan är det för färg på dom?!"
Jag; Ja det har du väl sett innan, det var väl du som köpte dom?
Han; Ja men jag kollade väl inte så noga heller.

Detsamma sa han sen när han kom hit i helgen och hade ett par örhängen med sig. "Jag vet inte hur dom ser ut för jag tog bara något när jag fick förbi" - hm, undrar om han stjäl också då på en gång. För han borde ju sett dom någon gång? Men men, sötan.

Skit samma, en vecka kvar nu. Sen är det två månader <3 

Jajja, ska väl vänta in mormor och morfar nu, sen typ svara på Sebbes sms. Sen ska vi fara ner till bror John :) Käka upp hans tårta och så :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0