3BFa

Idag skulle vi egentligen ha haft två prov, men som tur var så fick vi till att flytta fram religionsprovet tills på onsdag, så nu lär jag ju egentligen försöka se till å plugga till det också. För vad ska jag annars skylla på om jag får IG? Hm..

Datan följde i alla fall med till skolan idag, vilket var skönt. Speciellt när jag satt i datasalen med min lilla bärbara och alla andra hade kaos eftersom att alla skoldatorer var upptagna, shi fick dom, skaffa egen vettja ;)

Men när jag kom hem hade jag en glad nyhet. Post, höhö. Jag har gått mina skolfoton:






Done and done.
Skolans sista foto.
Känns rätt konstigt.
Men nöjd ändå :)


Kommentarer
Postat av: nathalie

åh, så fin du blev! och klassfotot var riktigt roligt :-D

2009-10-15 @ 11:14:04
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0