ändrade planer

Blir inte till att springa och träna idag. Nej jag är rätt omotiverad till att hålla igång. Tro mig. Ibland önskar jag faktiskt att jag hade en kropp som jag var snäppet mer onöjd med än vad jag är. Så att jag kände att jag hade en anledning att träna. Just nu ser inte jag själva anledningen. Men visst okej, jag vet att man måste röra på sig. Men jag känner inte för det just nu.

Så istället för detta så ska jag snart sätta mig å fixa hår och en sminkning och ta fram lite kläder och testa. För när bror min slutar så blir det till att så modell. Isch är ju inte speciellt snyggaste dagen idag då, men så får det bli. Jag lär ju ställa upp för bror min.

Men som sagt, fixa var det..


Här är det fina halsbandet som jag fick i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0