boys

Nu sitter jag i skolan, idag igen, fast jag har sovmorgon och börjar inte förrän kvart i 10. Men jaja, kan inte vara så lätt alla gånger.

När lektionen börjar sen så ska vi i alla fall måla ett fjälllandskap (helags?) på ett lakan som vi sen ska ha och pryda någon vägg med på öppethus. Får väl se hur det går. Lakanet köpte vi i alla fall på skolans bekostnad så det är la skit samma om det blir skit ;)

Men men. Som jag skrev igår så sa jag att jag skulle ha träningsverk idag om jag kände min kropp rätt. Känner jag min kropp då?

Förresten så regnar det idag, det suger lite fuling tycker jag. Önskar att det bara kunde vara sommar eller snö. Även om jag på sätt och vis fortfarande inte vill ha snö för att det blir så jevlans kallt då ;o

Ja, jag känner min kropp. Mina armar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0