dumma teknik..

Efter en lång men "lat" dag i skolan så är jag nu hemma, har visserligen varit det i en timme nu. Men i alla fall.

I vilket fall så har jag fått låna Amandas mobil heeela dagen idag för att kunna skriva sms med Sebbe. Liksom va? Jag kan skriva till alla andra och ja, då tänker man kanske "det är fel på Sebbes mobil" men nej det kan det inte heller vara eftersom att han kunde ta emot sms från både Amandas och Cattis mobil, så ja. Jag vet inte vad min/Sebbes mobil fifflar med. Dom kanske inte vill att vi ska kunna skicka nå fler sms vad vet jag.

I vilket fall så blir jag inge glad på det. För jag vill ju skriva sms. Men jaja. Kanske börjar funka så småningom. Om inte annat så får jag väl helt enkelt ehm, sno nån annans mobil. Typ mammas. Den ligger ju ändå bara hemma :p

Men skit samma. Nu ska jag kolla nå skit om bio till Amanda, sen ska jag försöka plugga lite.


Jag och Orren matchar ju varandra med blått å svart såg jag nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0