i love you

Nu är man hemma igen :) Eller ja, inte hemma hemma utan hemma hos Sebbe. Min dag började med att Robin ringde när jag satt och käkade frukost och frågade om jag skulle hänga med in till stan så ja så blev det, efter 10-20 min så kom han, Ludde och Putte brummandes i två olika bilar - lite onödigt jag vet.

Så min dag har spenderats med Sebbes kompisar, snälla som dom är. Så nu kom jag hem för ca. 30 min sen och sitter nu och väntar på käk. Och sen väntar jag självklart på att älsklingen ska komma hem också, för nu vill jag mysa en massa innan jag vid halv nio ska åka hem, usch.. kommer bli så tomt att sova ju. Har sovit med honom sen i fredags.. 5 nätter.. ;o Usch ja.. nu blir det ett helvete. Egentligen vill jag verkligen inte hem, men ja.. Sebbe ska på kryssning imorgon direkt efter jobbet och jag lär väl kanske åka hem till mina kära föräldrar igen, vem vet, dom kanske saknar mig? Troligtvis inte ;)

Jaja, nu ska jag svar på Sebbes sms istället och sen vet jag inte. Käka.. om det är klart ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0