Skrämmande..

Tjenamors.

Min dag har spenderats hos min morbror och hans familj eftersom att hans dotter(min kusin) fyller hela 5år idag. Så grattis till Molly :) I vilket fall blev det lite tårta där och sen så passade jag och mamma på att köpa lite godis på vägen dit eftersom att det finns en billig affär med massa godis i närheten där. Och snart serrni, eller ja nu tror jag, så får jag käka kebabrulle! Tack för det ;D

Så nu ska jag äta sen skriver jag snart....

I vilket fall så fick jag igår reda på att en kille här i Norberg hade gått bort, men jag var väldigt tveksam om det verkligen var sant. Men idag så pratade jag med Amanda och hon sa att det var sant.. Usch säger jag bara. Han var ju runt min ålder och då är det i mina ögon aaaaaalldeles för tidigt att lämna livet. Ärligt. Dock vet inte jag alls någon anledning nu, jag har hört lite olika men vad kan man tro på? Möjligtvis det hans föräldrar skulle säga. Men jag kände han inte och jag får därefter klara mig med att ha en liten egen bild av det hela.

Sjukt hemskt är det iallafall.. Vila i frid!

Men nej, nu måste jag tänka på något lite roligare. Typ godisarna som ligger bredvid mig :)

Kommentarer
Postat av: annirene

svar: haha :D

2009-10-31 @ 20:01:17
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0