sola sola sola

Jag sitter vid solariet i Västanfors nu, Cattis har precis städat klart(även om Amanda städade typ allt;)) och Amanda ligger i solariet. Jag och Sebbe har precis kommit på att det i alla fall numera är hans mobil och min mobil som inte går ihop. Dom verkar inte vara lika kära i varandra som jag och Sebbe är helt enkelt. Haha.

Med andra ord kan jag fortfarande inte skicka sms till honom från min mobil.. skitgrejer.

Men i vilket fall så sticker jag kanske till honom imorgon? Beror lite på om morbror ska ditåt eller ej. Annars vet jag inte hur det blir. Sen åker jag nog hem typ på tisdag eller något för på måndag firar vi faktiskt en månad. Så även om han jobbar, så kan det ju vara mys att få sova tillsammans och så. Men vi får se som sagt, är inte helt hundra på hur det blir med dedär än.

I värsta fall får jag stå ut med Amanda imorgon ;) Jag skoja nöten <3

Men jaja, har en mycket vacker bild att visa er nu i alla fall, för er som inte förstår vad ett solarium är.


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAH. fan va snygg bild :D



Ja dissa sebbe imorgon och lek med mig, jag är mycket roligare ;)

2009-10-22 @ 17:20:57
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0