Världens bästa <3

Nu är jag hemma igen. Hemma från Uppsala, hemma från min älskling.

Jag blev i alla fall upplockad utav Sebbe vid 10 i fredags kväll. Då stack vi först in till stan å kolla om det hände nå kul men vi åkte typ hem på en gång igen, la oss i soffan å glodde lite på tv tills vi la oss och sov. Sen igår så stack vi in till Gränby Centrum å kolla i massa affärer, Sebbe var söt nog å offra sig till att gå i massa klädaffärer med mig även om han inte alls tycker om sånt. Men har man söt pojkvän så har man. Vi köpte i alla fall med oss lite gottigott och film hem, sen myste vi till det resten av kvällen. Även om folk ringde å störde oss hela tiden så att vi tillslut var tvugna att stänga av mobilerna båda två ;) Men men, inte lätt alla gånger.

Sen idag har vi bara tagit det lugnt och legat å sega hela dagen eftersom att jag stack hem vi sju.

Igår fick jag förresten värsta bästa nyheten också, Elin har åkt in till förlossningen! Förhoppningsvis så är bebisen redan född nu, men jag vet inte så mycket mer för dom/nån/hon skulle höra av sig senare :)

Imorgon är det i alla fall back to reality, skolan... två prov och inte pluggat ett piss till något av dom. Men ja, min pojkvän är lite intressantare än prov faktiskt. Så jag spenderade min helg med honom istället för att plugga. Så får man göra ibland. Och jag är glad över det. För han är mysigast i hela världen och jag saknar han redan. Vill bara ha han nära hela tiden :(

Men men, vi ses ju nån mer gång ;p

Kommentarer
Postat av: Elin =) 17 och mamma till Molly

hon var född när du skrev det där:P<333

2009-10-20 @ 16:27:33
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0