<3

Tjeena människor.

Idag har det varit en väldigt kort dag, då man börjar 09.45 och slutar 11.15 - men så är det ju varje fredag för mig. Slappt och ibland känns det dock rätt onödigt.

I vilket fall så stack jag med Carro och Amanda till simhallen efter att vi käkat. De simmade 1500m och jag skötte räkningen. De roade sig med att göra mig generad genom att säga t.ex "det märks att ni tycker om varandra" - "kolla nu blir du generad" - "du är typ lika röd som dom här(pekar på nå röda grejer)", tack älskade ni <3 haha.

Skit samma, nu ska jag nog ta in mina luckor som är nymålade så att dom kan sättas fast där dom ska vara, sen ska jag hoppa in i duschen och vänta på att klockan närmar sig sex.

Sen vill jag gärna att Sebbe ska visa att han lever med :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0