4 dagar kvar

Hallo :)

Sitter i skolan nu och medans alla andra jobbar på med arbetet så sitter jag här eftersom att jag redan är klar. Ska tillbaka till klassrummet om ungefär en halvtimme och tills dess vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Eller jo jag skulle ju kunna kolla om det går någon bio i helgen så jag har sysselsättning med snygg-s, men nu är det ju så att det är hela 4dagar kvar till dess. Men som tur var, så går ju dagarna foooooort! Så hihi, vad mys <3

Men ja, nu ska jag kolla lite här om jag kommer in på nån biofrafsida, så skriver jag säkert mer när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: du,det är fattigt ;) dderas diskmaskin var väl från 50 talet :D hoppas vi får äta på plasttallrikar hela vecka, jihoo!

2009-09-22 @ 14:58:16
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

SVAR: jag har nog aldrig haft sådär jätte bra tålamod xD

Så det får du nog hjälpa mig med isf :P FÖR JAG BLIR GALEN SNART!!!!! VILL FÖDA NU!!!!!<333



Ohh vad kul:D ska ni göra då :D?<33333

2009-09-22 @ 14:58:51
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0