All I Have

Tjeena människor!

Idag har jag varit i skolan och sen har jag umgåtts med Cattis. Nu får jag klädhjälp till lördag. Nej, jag kan inte bestämma mig. Vad spelar det för roll egentligen? Skit samma.

Cattis har gett sitt val. Bara Sebbe, Dennis och Amanda kvar nu. Hoppas inte alla säger olika! Eller som nu "alla är lika bra", blä ;)

Skit samma. Det fixar sig. Jag ska i alla fall bara meddela er om att typ 3:e dagen har gått. Nu är det snart bara 2 dagar kvar och jag längtar bara mer och mer. Hihi.

Puss

Kommentarer
Postat av: anna

Vem är denna hemliga människa du ska träffa? nyfiken =D

2009-09-09 @ 20:30:38
Postat av: amanda

du är inte inne på msn ju ;/ du får skicka bilder imorgon ist så hjälper jag dig ;)

2009-09-09 @ 22:49:41
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0