Brumbrum

Nu är jag äntligen hemma, även om det är skitsamma nu. Jag har gått över till inte-längre-hungrig-stadiet och snyggaste har stuckit från msn. Så värt var det att komma hem. Men tack grabbar för skjutsen ändå!

Min dag har i alla fall spenderats med Cattis. Efter skolan stack jag med henne till jobbet så hon fick göra sitt och sen stack vi och fikade eftersom att vi var så sugna och inte kunde vänta tills imorgon på håltimmen, haha. Förlåt Amanda! Men sen for vi hem till Cattis så jag kunde få se hennes "nya" rum och få lite kläder och smått å gott. Alltid lika trevligt, fick till och med en klubba. Haha.

Sen fick Cattis en skratt attack - av vad tänker jag inte dra här. Och ja, hon kommer säkerligen reta mig för detta i all evighet. Men vad skulle jag annars gjort liksom? Nu är jag i alla fall hemma och nu MÅSTE jag faktiskt äta. Sen ska jag nog säga hej till sängen så godnatt.

Och tack bästa för kläderna och en bra dag som alltid <3

Kommentarer
Postat av: evelinafahlström

tack för en underbar dag igen & de är lugnt med kläderna :D

2009-09-07 @ 22:51:28
URL: http://fevelina.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: joo, jag hoppas det.

har inte hört något nytt, men jag hoppas på det bästa!

2009-09-08 @ 09:12:17
Postat av: michelle

sv: jaa, jag hoppas verkligen det.

jag har inte hört något nytt, men jag hoppas på det bästa!

2009-09-08 @ 09:12:59
Postat av: amanda

dumma er, jag som hade planerat in fika eftersom jag itne hade pengar sist ni fikade, haha. :( task.

2009-09-08 @ 14:12:59
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0