Ditt namn och mitt namn med ett hjärta imellan

Lång men rätt skön dag idag.

Började med att åka buss(som tydligen var inställd igår för att alla här i nbg var lediga) till skolan. Jag stör mig lite på det faktiskt, för även om Norbergs elever är lediga så lär ju Fagerstas elever komma till skolan, eller? Och ja, jag hade kommit till skolan om jag tog den andra bussen eftersom att det alltid kommer två, men jag brukar sällan åka den eftersom att den är "dålig".

Skit samma. Började med att lyssna på en "föreläsning" om TBC eftersom att det finns risk för att vara smittad på våran skola, jiho. Men eftersom att personen som var sjuk var/blev det förra året så känner jag mig typ 99.9% säker på att jag är frisk med tanke på att jag inte känt något symtom för det. Så jag är lugn, men ändå så måste man gå till skolsyster på måndag och bli stucken i armen för att var 100%, haha.

På håltimmen så satt jag, Orren, Cattis och Amanda och fikade i ett klassrum. Eftersom att Orren börjat tjata väldigt mycket på senaste tiden: "Jag har aldrig ätit paj". så bestämde sig ju Amanda självklart för att vara snäll nog att baka äppelpaj så vi fick smaka. Och mums var det! Efter det kom vi därför på att varje tisdag så ska en av oss baka något att bjuda på, på håltimmen. Nästa tisdag är det alltså Cattis tur, undrar hur det kommer smaka? Blääää! Nä, baby du vet att jag älskar dig.

Shit the same, imorgon är vi lediga så då ska jag vakna lite senare och inte 04.38 och skriva massa sms ;) Men sötaste kan vara lugn, jag ska inte sova bort hela dagen, så jag ska hålla han lite sällskap i alla fall, synd om han som måste gå ute och jobba hela dagarna ju <3

Men nu ska jag nog försöka få i mig lite tårta eftersom att far min faktiskt fyller år idag, grattis till bästa pappa!


I think i've walked too close to love
And now i'm falling in

The first time that i looked into your eyes


Kommentarer
Postat av: CattisEriksson

DUUUU JAG KAN KAN KAN BAKA <3

2009-09-16 @ 14:16:11
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0